woensdag 30 januari 2013

recente en oudere maaksels

Mijn lange broek is al een kleine week af, en ook al gedragen, dat kan je aan de rimpels op de foto wel zien.

De stof komt van de stoffenverkoop in Rotselaar (http://thefabricsales.com/) .

Verder heb ik niet veel gepresteerd de laatste dagen...maar met het oog op de lente toon ik jullie het fietstasje dat ik voor een paar maanden maakte, naar het model en tutorial van haar.




Haar boek heeft hier ook succes. De poppen zijn al vertrokken naar hun papa's en mama's.
Ik heb nog wel een foto van vier poppen, met schaarse kleren van toen ze pas af waren.
Na zeven poppen  merkte ik pas dat de voetjes niet afgewerkt waren zoals in het boek werd vooropgesteld, maar de poppen hebben er tot nu toe geen last van, dus..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten