zondag 6 januari 2013

cadeautjes


Toen mijn kinderen klein waren heb ik ook wat spulletjes genaaid en gebreid voor hen.
Daarna is het verwaterd.

Maar nu... ben ik weer helemaal vertrokken.
Al mijn vrije tijd spendeer ik quasi aan mijn hobby, die een nieuw elan gekregen heeft!

Dit is wat ik de laatste twee weken zoal gemaakt heb...

De stofjes van de tasjes en de pennenzakjes komen van modes4u.com. De tasjes zijn gemaakt volgens de handleiding van haar, en de pennenzakjes volgens haar adviezen, waarvoor dank! 
De ritsen bestel ik bij http://www.kleurenmix.nl/. Ze zijn verkrijgbaar per meter en in alle kleuren!

De jurkjes zijn voor mijn kleindochters, het model komt uit Ottobre 3/2011, waar ik de paspel tussen stikte en lange mouwen van een ander jurkje bijmaakte. 

De effen stof is ook een dikke voering voor het eerste jurkje dat een dun katoentje is, gekocht in een stoffenwinkel in Domazlice vorige zomer.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten